اپلیکیشن شبکه آموزش
دریافت نسخه اندروید

بررسی بازاریابی به سبک مشتری مداری در«راهش اینه»

برنامه «راهش اینه » سه شنبه 30 بهمن ماه به بررسی بازاریابی به سبک مشتری مداری می پردازد.
دسته بندی:

توضیحات

 به گزارش روابط عمومی شبکه هفت سیما، امروزه بسیاری از تحقیقات بازار بر مبنای تحلیل رفتار مصرف کننده پایه ریزی شده است و شرکت ها مایلند پیش و پس از تولید، از چگونگی واکنش مشتری مطلع شوند.

ما در دوره ای از شرایط بازار و بازاریابی به سر می بریم که سفارشی سازی برای مشتری اهمیت بیشتری دارد و بدین ترتیب اهمیت شناخت مشتری و دانش او در بازار،رفتار خرید و تکرار خرید توسط او پررنگ تر می شود.

در برنامه سه شنبه 30 بهمن ماه «راهش اینه» سعی بر این است تا به سوالاتی نظیر،چرا بعضی مشتریان به سرعت خرید می کنند و برخی بسیار کند تصمیم می گیرند، چرا بعضی از مشتریان مقتصد و برخی دست و دل بازند، کدام بازارها از محصولات نوآورانه استقبال می کنند، اگر تبلیغات برای محصولات به صورت یکسان انجام شود نتایج مشابهی به می آید؟، آیا مذاکره با همه مشتریان اثربخش است، پاسخ داده شود.

در این برنامه امید فدایی منش مشاور و مدرس کسب و کار به سوالات مطرح شده پاسخ می گوید و به بررسی بازاریابی به سبک مشتری مداری می پردازد.

برنامه «راهش اینه» به تهیه کنندگی پرتو رضایی و اجرای شهریار ربانی یکشنبه ها، سه شنبه ها و پنجشنبه ها از شبکه هفت سیما پخش می شود.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها