به گزارش روابط عمومی شبکه هفت سیما، برنامه «راهش اینه» هفته اول بهمن ماه با حضور مهندس مجید برقی کارشناس برنامه به نکات مهم در چرخه شناسایی، جذب، نگهداری و توسعه مشتریان و یکپارچه سازی ارتباط با مشتری در بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش می پردازد.
همچنین به سوالاتی مانند،چگونه مشتریان ارزشمند کسب و کارمان را شناسایی کنیم؟،چگونه مشتریان راوفادار سازیم و چگونه مشتریان راضی و وفادار می توانند برای ما مشتری جدید جذب کنند؟، در این برنامه پاسخ داده می شود.
برنامه این هفته « راهش اینه» با توجه به اهمیت ارتباط با مشتری و مدیریت آن طرح ریزی شده است. مشتری رکن اصلی هر کسب و کاری است و برای ارائه خدمات و عرضه هر نوع محصول باید نیاز مشتری و ویژگی های او را به درستی تشخیص داد و او را حفظ کرد.
برنامه «راهش اینه» به تهیه کنندگی پرتو رضایی و اجرای شهریار ربانی یکشنبه ها، سه شنبه ها و پنجشنبه ها ساعت 16 از شبکه هفت سیما پخش می شود.