اپلیکیشن شبکه آموزش
دریافت نسخه اندروید

بررسی چرخه شناسایی تا توسعه مشتریان در«راهش اینه»

برنامه «راهش اینه» این هفته به چرخه شناسایی،‌ جذب، نگهداری و توسعه مشتریان می پردازد.
دسته بندی:

توضیحات

 

 

به گزارش روابط عمومی شبکه هفت سیما، برنامه «راهش اینه» هفته اول بهمن ماه با حضور مهندس مجید برقی کارشناس برنامه به نکات مهم در چرخه شناسایی،‌ جذب، نگهداری و توسعه مشتریان و یکپارچه سازی ارتباط با مشتری در بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش می پردازد.

همچنین به سوالاتی مانند،چگونه مشتریان ارزشمند کسب و کارمان را شناسایی کنیم؟،چگونه مشتریان راوفادار سازیم و چگونه مشتریان راضی و وفادار می توانند برای ما مشتری جدید جذب کنند؟، در این برنامه پاسخ داده می شود.

برنامه این هفته « راهش اینه» با توجه به اهمیت ارتباط با مشتری و مدیریت آن طرح ریزی شده است. مشتری رکن اصلی هر کسب و کاری است و برای ارائه خدمات و عرضه هر نوع محصول باید نیاز مشتری و ویژگی های او را به درستی تشخیص داد و او را حفظ کرد.

برنامه «راهش اینه» به تهیه کنندگی پرتو رضایی و اجرای شهریار ربانی یکشنبه ها، سه شنبه ها و پنجشنبه ها  ساعت 16 از شبکه هفت سیما پخش می شود.

 

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها