امروز جمعه  1 شهريور 1398
جستجو
تعداد بازدید : 22 - تاریخ خبر : 1398/05/20 - 11:49
راهکارهای فروش و مشتری مداری در «راهش اینه»

در برنامه های قبلی «راهش اینه»، کارشناسان به این نکته اشاره کردند که در کسب و کارهای کوچک و بویژه خانگی، فروش محصولات یکی از مشکلات اصلی محسوب می شود بنابراین در این هفته به موضوع راهکارهای فروش و مشتری مداری پرداخته می شود.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه هفت سیما، در هفته ششم، یکشنبه 20مردادماه ،بنا بر درخواست بینندگانی که در پی کسب اطلاعات بیشتر درباره کسب و کارهای خانگی هستند،بابک شعبان نژاد، پژوهشگر و مدرس کسب و کارهای خانگی،به تشریح فرآیند ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی می پردازد و نکات کلیدی و مهمی را در این مورد بیان می کند.

 روز دوشنبه 21 مردادماه،مصادف با عید سعید قربان، راهکارهای مشتری مداری توسط دکتر محسن برزگر خلیلی مطرح می شود.مشتری مداری ارائه خدماتی فراتر از نیاز مشتری است،به طوری که مشتری علاوه بر رضایت ،از خرید خود خشنود باشند و محصول را به دیگران نیز معرفی کند.

هر مشتری ناخشنود می تواند با انتقال نارضایتی خود به دیگران،اثر منفی و غیرقابل جبرانی بر میزان فروش محصول داشته باشد.با وجود شبکه ها و رسانه های اجتماعی،سرعت انتشار این اثرات منفی،خطری جدی برای کسب و کارها است.

برنامه«راهش اینه»، درباره کسب و کار و برنامه همه مردم است.

برنامه «راهش اینه» به تهیه کنندگی پرتو رضائیان و اجرای فریبا باقری و سعیده آغویی، روزهای شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت 17 از شبکه هفت سیما پخش می شود.

امتیاز شما

نظر شما
کد بالا را وارد کنید:
نظر های بازدیدکنندگان
شبکه آموزش سيما

تمامی حقوق این وب سایت به شبکه آموزش سیما تعلق دارد

;